6 Aralık 2009 Pazar

Kapattık cnm :(

yaklaşık bir sene önce can sıkıntısından açtığım bu bloğa artık daha fazla yazı yazmayacağım. olmayan kimseye yazdığım mektuplar artık yazılmayacak. ama ben yazmaya devam edeceğim. yazılarıma http://meyvesinekleri.org adresinde tafarian sekmesine tıklayarak ulaşabilirsiniz. ulaşmasanız da önemli değil. intahar eden meyve sinekleri kimsenin umrunda değildir çünkü.

-anne, meyve sinekleri diye bir oluşuma kabul edildim
-onun adına mucuk denir.

bensiz mutlu kalın...makinacı bir yerlerde hala haykırıyor olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder